Moja kolekcja, wakacje i jakieś plany ...

Hej wszystkim!
Dziś przedstawiam wam moją kolekcje modeli oraz stajnie dla nich.



Tutaj perły mojej kolekcji czyli od prawej: Don't Look Twice, Snowman i klaczka mustang, wszystkie moldy są oczywiście firmy Breyer. 




 Tutaj moje półki z modelami w skali LB.




Półka numer 1 (tak wiem, że na zdjęciach nie widać dokładnie wszystkich modeli, ale po prostu chciałam półki pokazać tak orientacyjnie, a z czasem modele lepiej poznacie)




   Tutaj półka numer 2





 Kilka fotek mojej kameralnej stajni dla modeli.











Także oto moje zbiory xd Ogólnie przed chwilą wróciłam z zakończenia roku szkolnego i wybucham radością na sam fakt, że już zaczynają się wakacje. Planów mam dużo, nie tylko modelarskich, ale i jeździeckich, czy zdjęciowych... Piszcie jak wy spędzacie wakacje i czy jakieś nowe modele wpadną w ręce? Narazie tyle, idę coś zjeść i do konia (tym razem prawdziwego) !

                                                                                                                                    - Wolfhorse Studio



Komentarze

Prześlij komentarz