Powitanie, czyli co i jak

Hej wszystkim! 
Pewnie przez następne pół roku nikt w ogóle nie wejdzie na tego bloga, no ale trudno...
Z takich względów iż chciałabym podzielić się z wami moją pasją, postanowiłam stworzyć tę oto stronkę. Mam nadzieję, że w miarę możliwości uda mi się wstawiać tu raz w tygodniu jakieś sensowniejsze posty i w sumie tyle. Nie powiem wam jak się nazywam i ile mam lat, to blog o koniach i figurkach, nie o mnie. Dlatego w najbliższym czasie pojawią się tutaj zdjęcia mojej półki z modelami itp. W końcu musicie je poznać. Dobra, narazie tyle, do zobaczenia niedługo!


PS Wszystkie zdjęcia publikowane na blogu są mojego autorstwa i zastrzegam sobie prawo do kopiowania ich.

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcie :D Jak naprawię lustrzankę u mnie też będą lepsze. ^^ Będę wpadać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, postaram siejeszcze w tym tygodniu o nowy post ; )

      Usuń

Prześlij komentarz