,,Fotografia''- czyli moje próby stworzenia czegoś pięknego

Hej wszystkim!
Dziś niestety z małym opóźnieniem, ale dużo rzeczy miałam do zrobienia w ostatnim czasie i o blogu mi się trochę ,,zapomniało'' (jeśli tak to mogę ująć). Bez zbędnego przedłużania przejdźmy do głównego tematu posta czyli fotografii. Zacznijmy od tego, że w obróbkę i sesje ,,bardziej na poważnie'' bawię się od jakiś 6 miesięcy, a to naprawdę mało i wszystkie zdjęcia jakie tu publikuję to próby, po prostu próby zrobienia czegoś sensownego i patrząc krytycznym okiem, nie są one udane. Założyłam tego bloga myśląc właśnie o fotografii, chcę się uczyć, poprawiać błędy i po prostu cały czas to robić, a jeśli wy piszecie mi komentarze typu ,,Śliczne zdjęcie!'' lub ,,Zrób sesje z ...'' to jestem szalenie zmotywowana i mam po co wyjść z domu, wziąć figurkę i tworzyć coś nowego, innego i pięknego... Dobra, teraz pokażę wam tu dużo zdjęć mojego autorstwa, które zrobiłam podczas tych 6 miesięcy nauki:

















 Na koniec macie kilka zdjęć prawdziwych koni:








Także piszcie co wam się w zdjęciach nie podoba, co podoba, na co mam zwrócić uwagę na następnej sesji itd. Myślę, że w tym tygodniu uda mi się zrobić recenzje o którą mnie prosiliście i w sumie tyle, do zobaczenia! 
                                                                                                                            -Wolfhorse Studio

Komentarze

  1. Mi fotografie przypadły do gustu :) Widać, że masz oko. Czym fotografujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i na chwilę obecną zdjęcia robię Canonem eos M10

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają Twoje fotki. Jedyne co bym zmieniła to może trochę kadr inny, bardziej z poziomu brzucha figurki, aby jeszcze bardziej realistycznie to wyglądało.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe zdjęcia, całkiem udane :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz