Dereczki, nowości i pytania do was

Hej wszystkim!
Więc tak, ostatnio zrobiłam dosyć sporo dereczek i kantarków dla moich kopytnych, powiem wam, że dzierganie i oglądanie ,,Wodogrzmotów Małych'' to czynność, którą powtarzałam tak naprawdę przez cały tydzień, heh...




  Dobra tutaj rezultaty mojej pracy.



                                                              
                                                               Zestaw Hermesa


                                                              
                                                                  Zestaw Jowisza 


                                                                 Zestaw Rubina



                                                                    Zestaw Szafira



                                                               I Kaszmirek w zestawie



------------------------------------------------------------------



  Kilka tygodni temu  wpadły mi w rączki takie koniczki z Schleich (oczywiście były w zestawie) I jeśli byście chcieli to mogę zrobić recenzje całego zestawu, ponieważ na chwilę obecną dostępne są tylko w Niemczech.
                                                                 
                                                   Klaczka to Estonia, a źrebaczek Rio





-----------------------------------------------------------------------




I mam do was jeszcze jedno pytanko, chcielibyście treningi, tereny itp. moich koni tak jak robi to np. Stajnia Tatersal (którą serdecznie pozdrawiam) ?


Oki, na zakończenie Snow, który prosi się o sesje i nie rozumie, że trzeba poczekać na Słońce, w końcu to Snow...

                                                                                      - Wolfhorse Studio


Komentarze

  1. Na pewno ja poproszę o sesję ze schleichami. c: A co do wypocin ... Świetne!!! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że nowe blogi w tej tematyce powstają ;) Będę wpadać.
    Co do pytań to chętnie przeczytam recenzję tego zestawu.
    Pozdrawiam!

    lyeshan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, takie słowa bardzo motywują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zestawy, najbardziej podoba mi się ten dla Kaszmira :) Jak dla mnie derkom brakuje jednej rzeczy do doskonałości. Możesz je odpowiednio naciąć na zadzie by powstał taki szew: https://goo.gl/images/2LbkHT
    W ten sposób będą lepiej leżeć na zadzie.

    Ale nie martw się tym jednym minusem, czepiam się d;

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zestawy, schludnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz