Koniec wakacji...

Hej wszystkim!
Dziś wstawiam ostatniego wakacyjnego posta i pewnie większość z was się domyśla, że teraz wpisy będą rzadziej. Znów nauka pochłonie większość czasu... Postanowiłam, że posty będą pojawiać się raz w miesiącu, także mam nadzieję, że jakoś sobie z tym wszystkim poradzę, bo pomysłów mam naprawdę sporo. 

W tym wpisie chcę pokazać wam zdjęcia z terenów i ostatnich wakacyjnych treningów dziewczyn z naszej stajni, dziś ma być po prostu wakacyjnie... (na końcu zobaczycie też sporo nowych akcesoriów, które zrobiłam w ostatnim czasie)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Lidka i Makowiec kończą wakacje długimi terenami... 





Szafirek też wybrał się na długaśną przejażdżkę.


Z Dewajtisem (Dudusiem) trochę sobie poskakała przed wrześniowymi zawodami.





A tutaj szalona Ania i Awatar, oni ostro trenują na crossie.








Tak wyglądają skoki na ujeżdżeniowcu...
Niestety Inglot i Ania średnio się dogadują.


Nina skakała tylko na placu, w terenie wolała się odprężyć.


A tutaj Valegro - nasz przyszły champion.











Agnieszka z Asią wybrały się nad jezioro, było naprawdę pięknie !







Kejlanowi bardzo się tam spodobało...


------------------------------------------------------------------------------------------------

Czas na akcesoria !




Halter i uwiąz dla Snowa. (Mój pierwszy halter w życiu... Bez tutorialu od Uli ze Stajni Tenebris nigdy by nie powstał.)




Halter z wodzami i zaplatanym nachrapnikiem dla koni zimnokrwistych (niestety nie do końca mi wyszedł, ale myślę, że jak na jedną z pierwszych prób, jest całkiem niezły.)


Halter z uwiązem dla Lipstick.



Halter z uwiązem i zaplatanym nachrapnikiem dla Nektarka.



Kantar z derką dla Dudusia.



Prezenterka z derką dla Liptona.


Kantar z derką dla Ruffian.



A tutaj pewien nowy stworek, którego dostałam od bliskiej mi osóbki... O niedźwiadku będzie osobny post, ponieważ ostatnio zainteresowałam się tymi zwierzątkami.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Na zakończenie ostatnie wakacyjne zdjęcie... Możecie napisać w komentarzach, jak wy spędziliście wakacje i na razie tyle, do zobaczenia!

               
                                   -Wolfhorse Studio












Komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia i akcesoria! Nie mogę się od nich oderwać;) Pozdrawiam i życzę udanych ostatnich dni wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne kantary sznurkowe! Podziwiam, u mnie zwykle próby kończyły się splątaną muliną i wyższym stężeniem adrenaliny.
    Jeszcze pytanie - Dewajtis? Imię inspirowane gniadym (jeśli dobrze pamiętam) ze Stubna czy jakimś innych kopytnym? :-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, a co do Dewajtisa to inspirowałam się innym kopytnym (też gniadym xd)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uj szkoda, szkoda... Ale te cudowne chwile wrócą!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz