Czas na jesień...

Hej wszystkim!
Dzisiejszy post jest taką małą niespodzianką, ponieważ nie sądziłam, że we wrześniu zrobię tyle akcesoriów (jesiennych, więc tym bardziej się cieszę). Przechodząc do rzeczy - dziś zobaczycie nowe derki i kantary dla moich Tradów, zapraszam ;)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zaczniemy od zimowego kompletu dla Snowa (w skład takiego zestawu wchodzi derka, kantar i uwiąz).


A więc o to derka! Jestem z niej naprawdę dumna, bo nie spodziewałam się takich efektów.


Obszycie jest z muliny i jak widać, są to kolory granatowo-pomarańczowe.


Czarne paski to klasyczna ekoskóra, natomiast druciane zapięcia są robione przeze mnie i przyznam, że nad tym, muszę jeszcze sporo popracować.


Derka jest zrobiona z miękkiego filcu i zapina się też pod brzuchem.





Na kłębie dorobiłam jeszcze futerko.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kantar jest moim pierwszym skórzanym ,,wyrobem''. Oczywiście ma białe futerko i zapina się na karabińczyk.


Uwiąz to połączenie skóry, karabińczyka i łańcuszka.


 I ostatnia fotka Snowa, czas na Don't!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nasza szalona Lipstick dostała identyczny zestaw, tylko, że w innych barwach. (Dlatego pozwólcie, że zostawię was tu z samymi zdjęciami, bo chyba bez sensu opisywać te same szczegóły)















--------------------------------------------------------------------------------------------------------







-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Na zakończenie Asia z Niną w terenie, dziewczyny namawiają mnie na hubertusa, a ja nie wiem, czy zrobić, czy nie? Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie i na razie tyle, do zobaczenia!
                          
                                           -Wolfhorse Studio


Komentarze

  1. Bardzo ładne akcesoria! Jedyne, co mogę zasugerować, to wyprofilowanie derek wzdłuż grzbietu. Ale i tak zestawy prezentują się świetnie - wszystko do siebie pasuje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) Kurcze chciałabym się nauczyć profilować, ale kompletnie nie wiem jak to zrobić
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAKOCHAŁAM się w komplecie Snowmana!!! Wszystkie detale i szczegóły są wspaniałe. Zestaw dla Don’t Look Twice również robi wrażenie. Pozdrawiam!
    Ps: sama również zamierzam zrobić Hubertusa i fajnie by było gdybyś Ty też zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ja mam w planach małą niespodziankę na Halloween, a w listopadzie biorę lisa, konie i zrobimy hubertusa!
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Cześć tutaj jak już zapewne się domyslasz (Zocha)
    Te malenienkie (nw jak to do pisze xd) rzeczy są przecudowne ! Nie wiedziałam ze mamy tak bardzo uzdolnione osoby w stajni <3 naucz mnie kiedyś proszę xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Hahaha, z chęcią Cię nauczę
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Robisz takie śliczne akcesoria. Najbardziej spodobał mi się ten zestaw dla Snowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak bardzo się cieszę, że Twój blog żyje, a na dodatek jesteś na nim aktywna! Akcesoria ładne, estetyczne i aż samej mi się zachciało coś zrobić, ale nie jestem pewna, czy wygram z lenistwem. Ekh chyba w końcu muszę wziąć się w garść.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ^^ i powodzenia w akcesoriach !
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz