Penelopa w jesiennym raju

Hej wszystkim!
Nareszcie weekend! Dziś post, który miał być w przyszłym tygodniu połączony z halloweenowymi wstawkami, ale postanowiłam, że podzielę go na dwie części, aby nie było tak pusto.
Więc dziś przedstawię wam nową, piękną klacz, która zagościła w naszych progach kilka tygodni temu.


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Model konia rasy achał tekińkiej z firmy Collecta o numerze 88623


Klacz, która do nas przyjechała ma na imię Penelopa i jest stosunkowo młodym wierzchowcem.


Jest to mój jedyny koń maści perlino, a drugi achał tekin.


Jak widać ma przepiękne rybie oczy i błyszczącą sierść.


Klacz jest świetnie wyrzeźbiona, a w otoczce jesiennych liści wygląda naprawdę pięknie.


Ogon jest bardzo realistycznie wyrzeźbiony i pocieniowany.


Z bardziej ,,kolekcjonerskiej'' strony mogę powiedzieć, że jest to model wyprodukowany na rok 2014 przez firmę Collecta. Jest też wersja jelenia tego moldu.


Model ma wyrzeźbione strzałki, kasztanów niestety nie posiada.


A tutaj nasza piękność na padoku. Przyznam, że całkiem szybko się zadomowiła.


Ku zdziwieniu wszystkich, bardzo polubiła Forsycję i do dziś są nierozłączne.


Pod siodłem chodziła zaledwie kilka razy, ale dobrze dogaduje się z Niną, więc mamy nadzieję, że to początek owocnej współpracy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

  
W tym wpisie to wszystko, na przyszły tydzień mam zaplanowaną halloweenową niespodziankę, także czekajcie cierpliwie ^^

                                        - Wolfhorse studio



Komentarze

  1. A do mnie ta kobyłka jakoś nie przemawia, nie wiem czemu... Ani perlino ani jelenia :( Ale z Forsycją pasują do siebie idealnie, na pewno już Penelopy nie odda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A to już kwestia gustu ;) Tak, Penelopa u nas zostaje na 100%
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez pierwsze 3 lata (?) kolekcjonerstwa byłam #teamschleich, ale po nowościach na 2019 rok i w sumie po 2018 też jestem #teamcollecta i jestem pozytywnie zaskoczona. Mimo wielu nieładnych według mnie modeli CollectA, jestem w stanie znaleźć coraz więcej takich, które mi się podobają. W tym przypadku jest klacz achał-tekińska, ale w tym drugim malowaniu. Pozdrawiam i czekam na Halloweenowego posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, coraz więcej osób przerzuca się na Collecte bo to firma, która potrafi w wysokim stopniu oddać realizm i piękno zwierząt, a Schleich idzie w małe dziewczynki, które chcą mieć po prostu konie do zabawy
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Kusisz, żeby znowu zbierać kolekciaki :-P serio, gratuluję nowego modelu i gustu, bo ta klacz w perlino wygląda świetnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A będę kusić cały czas bo nie mam zamiaru przestawać zbierać kolekciaków i pozostać wiernym fanem Pani Deborah McDermott
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Świetny post i z niecierpliwieniem czekam na post halloweenowy ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam że tak późno komentuje ale wcześniej tego posta nie zauważyłam. Świetne zdjęcia i piękny koń!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie masz co przepraszać i dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz