Górski podmuch świeżości

Hej wszystkim!
W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać wam sesję, którą zrobiłam podczas mojego pobytu w Karkonoszach.


----------------------------------------------------------------------------------------------
O to foty z terenu, w który wybrały się nasze dziewczyny.


A więc Lidka wzięła Kejlana, a Asia osiodłała Valegra i ruszyły!


Na początku trzeba było zapoznać konie z nowym terenem. Przyznam, że oba rumaki ciągle stawiały uszy na sztorc i rozglądały się ciekawsko.





Po ,,spatrolowaniu'' terenu dziewczyny postanowiły ruszyć kłusem, a potem galopem.








Po drodze natrafiły na sarnę, na szczęście konie się nie spłoszyły i mogły spokojnie zakończyć teren...


---------------------------------------------------------------------------------------------


Tutaj jeszcze kilka zdjęć z dzikich galopów Hani na Tymbarku.


Nie sądziłam, że kucyk potrafi mieć takiego powera!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Oki na dziś to wszystko, choć mam jeszcze dużo zdjęć do pokazania, czekajcie cierpliwie i do zobaczenia!

        -Wolfhorse Studio

Komentarze

  1. Zazdroszczę podróży w góry.
    Bardzo podobają mi się zdjęcia, zwłaszcza Hani z Tymbarkiem, mają taki jesienny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się 4. zdjęcie, i oczywiście las.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko moje tereny. To takie okropne, że świat jest mały, a mimo to nie jesteś w stanie spotkać osoby, z którą masz tą samą pasję. Liczę, że jeszcze kiedyś powrócisz w góry i może przez przypadek na siebie wpadniemy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, no tego się nie spodziewałam! Też mam taką nadzieję ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz