Poznajcie Trzmiela...

Hej wszystkim!
Dziś przedstawię wam konia, który przyjechał do nas w ostatnim czasie. Trochę się naczekał biedak na zdjęcia, ale nareszcie są! 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ogier trakeński firmy Collecta o numerze 88733



O to Trzmiel-nasz nowy ogier trakeński. Jest bardzo realistycznie wyrzeźbiony i całkiem ładnie pomalowany. Wydaję mi się, że jest pokazany w kłusie zebranym, choć przyznam, że nie umiem rozróżniać chodu na modelach.


Ma zaznaczone zmarszczki na szyi i świetnie zrobiony pysk (co widać na zdjęciach).


Łysinka na głowie i chrapka na chrapach dodają mu uroku. Niestety nie może obejść się bez wad... Jedną z nich są zdecydowanie za duże uszy.


Ogonek jest ładnie wyrzeźbiony, gorzej z malowaniem...





Na wszystkich nogach zaznaczone i pomalowane są kasztany.


A na kopytach możemy zauważyć strzałki.


Podoba mi się jego grzywa, ponieważ jest bardzo realistycznie zapleciona.


Konik ma ładne proporcje, a klatka piersiowa nie jest za chuda.


Wspomnę jeszcze, że figurka jest wykonana z twardego materiału i pomalowana jest normalną farbą (nie gumą).


Co tu więcej mówić, model jest po prostu przepiękny.

------------------------------------------------------------------------------------------------


 A więc na dziś to wszystko, mam nadzieję, że w następnym poście uda mi się zrobić hubertusa, do zobaczenia!

PS Będzie ktoś z was na Poznańskiej Cavaliadzie? 
         Ja pojawię się w niedzielę, w końcu trzeba zobaczyć wielkie Grand Prix!

    
     -Wolfhorse Studio

Komentarze

  1. Haha, też nie umiem rozróżniać chodu na modelach. Konik jest wspaniały, jego zakup mam w planach:3 Zdjęcia też Ci wyszły świetnie!
    Ja niestety nie mogę pojawić się w tym roku na Cavaliadzie:( Trochę daleko z tąd do poznania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Tak, konik jest naprawdę fajny
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne tło do zdjęć miałaś :D Gratuluję konika!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję modelu! Masz rację, to zebrany kłus ;-)
    Sympatyczny jest, także podziwiałam go na swojej półce (chociaż po pewnym czasie nie mogłam znieść tych oślich uszu i poszukuję mu nowego domu).
    Anyway, jeszcze raz gratuluję :-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze go chciałam, chociaż w moich stacjonarnych jeszcze go nigdy nie spotkałam. To samo mam z arabką z ostatniego zdjęcia i może w końcu powinnam zacząć zakupy przez neta? Post przydatny, im więcej recenzji tym lepiej, zwłaszcza dla osób niezdecydowanych, takich jak ja. :D Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ;) Co do zakupów przez internet , to bardzo polecam, a zwłaszcza Monocerusa
    (Choć do stacjonarnych sklepów też często zaglądam^^)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz