Wesołych Świąt!

Hej wszystkim!
Dzisiaj zapraszam was na typowego, świątecznego posta.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

A więc najpierw pokażę wystrój mojej stajni, bo czuć tam, że idą święta.


Na dachach porozwieszałam światełka...





W głównej stajni rozwiesiłam lampki w kształcie Śnieżynek.


A niektóre miejsca przyozdobiłam zimowymi naklejkami.











Koniom bardzo spodobały się dekoracje i nie są szczęśliwe, kiedy opuszczają stajnię, aby iść na treningi.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chodzi o akcesoria to zrobiłam pół derkę i czapraczek. Obie rzeczy są uniwersalne, więc pasują na większość modeli.


Pół derka jest z filcu, ma lamówkę z muliny i pięknego Mikołaja na bokach.


Robiłam ją eksperymentalnie i nie jest zła, choć mocno różni się od prawdziwych.


Czaprak też jest z filcu i również ma lamówkę z muliny. Nie podoba mi się lamówka, ponieważ na rogach jest niedokładnie przyklejona.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


No i teraz czas na życzenia! 
A więc wszystkim Wam, chciałabym życzyć dobrych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia. Abyście dostali wymarzone modele, spędzili ten czas w gronie kochających ludzi i poczuli uczucie podekscytowania przy stole wigilijnym. Życzę wam również udanego roku 2019. Doceniajcie wszystko co macie i cieszcie się każdą chwilą, bo to w życiu jest najważniejsze, a zarazem najtrudniejsze...

                 - Wolfhorse Studio

Komentarze

  1. Ale super udekorowałaś stajnie!
    Akcesoria również super, zwłaszcza derka jest naprawdę urocza!
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt! Ja jak zwykle rychło w czas x-D
    Świetne akcesoria, derka z Mikołajem wymiata :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz