1 rok i wielka niespodzianka

Hej wszystkim!
Dziś obchodzimy urodziny bloga, dokładnie rok temu wstawiłam tutaj pierwszy wpis.
Oto on:


Powyższe zdjęcie zapewne dobrze znacie. Jest to fotka jednej z pierwszych sesji w moim życiu.
To właśnie Snow stał się małą wizytówką strony. A owa strona jest największą motywacją jeśli chodzi o modele i zdjęcia. Gdyby nie ona, raczej bym się tak mocno pod względem modelarskim nie rozwinęła, więc ta rocznica jest dla mnie bardzo ważna.
(Pod koniec tego wpisu powiem wam o niespodziance, którą wcześniej zaplanowałam ^^)
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zatem świętujmy!


Tak, moje figurki świętują, a wiecie czemu?
Bo gdyby nie ten blog miałyby o wiele mniej zdjęć, stałyby się coraz bardziej zapomniane i najzwyczajniej w świecie by mi się znudziły.
Nie ukrywam, że w moim ,, codziennym '' otoczeniu nie ma zbyt wielu osób, które na poważnie kolekcjonują modele koni, natomiast kiedy wchodzę na bloga mogę popisać, odpowiedzieć oraz doradzić osobom, które to hobby kochają, czyli wam!
To wy jesteście źródłem motywacji, której skutkiem są nowe posty.


W czasie tego roku zrobiłam swój pierwszy rząd, podszkoliłam się w robieniu derek, kantarów, uwiązów, nauczyłam się robić haltery, a przede wszystkim robiłam masę zdjęć. Opisując modele, mogłam ponownie dostrzec w nich piękno i drugi raz się zakochać.
Uświadomiłam sobie jak bardzo ważne jest dla mnie to hobby.


Ostatnio przez nadmiar stresu troszkę przestawałam chcieć dalej wstawiać wpisy i się rozwijać, lecz zaraz będą wakacje, które nareszcie pozwolą mi zrobić kolejne akcesoria i zdjęcia. Pisząc tego posta coraz bardziej uświadamiam sobie jak dumna jestem z pracy, którą na tej stronie zostawiam.


Wiem, że wiele osób, które czyta te wpisy również ma swoje blogi i wiedzcie, że się nimi inspiruję. Często kiedy widzę, że ktoś z was wstawił na blogu nowy post, zaczynam coraz bardziej chcieć wstawić coś na mojego. To dzięki wam ta strona jest i mam nadzieję, że dalej będzie.


-------------------------
NIESPODZIANKA
--------------------------

I teraz czas na niespodziankę, a mianowicie chciałabym zrobić Q&A!
Troszkę boję się, że będzie za mało pytań, ale trudno, liczę, że mnie nie zawiedziecie.
Na pytania odnośnie moich danych, czy miejsca zamieszkania odpowiadać nie będę, ale o całą resztę możecie pytać śmiało. Uważam, że to dobra okazja, aby mnie lepiej poznać ^^

------------------------------------------------------------------------------------------


Jeszcze raz podkreślę, że temu blogowi oraz wam zawdzięczam naprawdę wiele i dziękuję, po prostu dziękuję. 
Pamiętajcie o zadawaniu pytań w komentarzach pod tym wpisem.
A ja będę już kończyć, do zobaczenia!
(Urodzinowe akcesoria, które dziś widzieliście wyjątkowo nie zostały zrobione przeze mnie, a przez bliską mi osóbkę, która również bloga śledzi, dziękuję <3)



                                     - Wolfhorse Studio
                                            


                                              

Komentarze

  1. Super pomysł z świętowaniem figurek :) Wszystkiego najlepszego modelowego, życzę Ci wielu nowych upragnionych modeli, motywacji do dalszego pisania, wytrwałości i tego, żebyś stawała się coraz lepsza w tym co robisz ;)
    Ja też mam chwilę zawieszenia, chcę zacząć pisać posty o jednej tematyce a nie wiem jakiej :\ Pytań nie zadaję, bo na razie nie mam czasu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      Mam nadzieję, że jeszcze jakieś pytanka zadasz i również pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Gratuluję pierwszych urodzin bloga! Ja chciałabym wiedzieć ile już masz koni na półkach :D.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na pierwszą notkę <3.
    https://kavamodelekoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wytrwałości! Oby tak dalej.
    Hmm, zasadniczo z każdej wypowiedzi możemy wyciągnąć jakieś dane o konkretnej osobie, więc nie wiem czy takie pasują, ale:
    -oglądałaś "Stranger Things"? (Jeśli nie, to polecam x-D)
    -jaki jest Twoim zdaniem sens życia?
    -kim chciałabyś zostać w przyszłości?
    -wolisz robić rzędy czy customy?
    -jaka jest Twoja ulubiona skala?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubiony zespół, kolor, piosenka? Ulubiony i znienawidzony instrument? Twoja podróż życia byłaby do...?

    OdpowiedzUsuń
  5. A teraz poważny komentarz. Hmm... Przede wszystkim gratulacje i obyś wytrwała kolejne lata! Nasza mała, blogowa społeczność jest bardzo przyjemna, cieszę się, że mogę być jej częścią razem z Tobą i kilkoma innymi osobami. <3 Pozdrawiam i ślę siłę na prowadzenie bloga przez kolejne lata.
    Blu

    OdpowiedzUsuń
  6. To wspaniałe, że już prowadzisz przez rok ten blog. Nie nogę w to uwierzyć, jak ten czas szybko leci...Liczę na kolejne lata spędzone na tym blogu :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz