Odpowiadam na Wasze pytania!

Hej wszystkim!
Pod ostatnim wpisem mieliście zadać jakieś pytania i mnie nie zawiedliście. Dziś chciałabym na nie odpowiedzieć ^^
( Między wersami będą ukazywać się fotki z plaży w Sopocie, na której byłam około miesiąc temu) Zapraszam ;)


------------------------------------------------------------------------------------------

Pytania od Różowej Ameby

1. Czy oglądałaś ,,Stranger Things''?
Oczywiście! Wiele produkcji Netflixa widziałam i Stranger to dla mnie dobry klasyk. Osobiście preferuję pierwszy sezon, lecz na trzeci czekam z niecierpliwością^^
2. Jaki jest Twoim zdaniem sens życia?
Ciężko powiedzieć... Dla mnie ważne są chwile. Chwile, w których jesteśmy szczęśliwi, a to już zależy od osoby, bo nie każdy widząc konia się cieszy. Powinniśmy starać się robić to co sprawia nam radość i kochać ludzi. Wiem, że to oklepane, jednak wiele osób o tym zapomina, a przecież miłość jest taka piękna, choć nie zawsze łatwa.
3.Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Marzy mi się medycyna lub weterynaria. Nie ukrywam, że o medycynie marzę bardziej... Zobaczymy, jak się los potoczy.
4. Wolisz robić rzędy, czy customy?
Znacznie więcej robię rzędów, jednak pomalować konika również lubię. Wydaje mi się, że preferuję rzędy, ale pewna nie jestem, bo customów zrobiłam niewiele.
5.Jaka jest Twoja ulubiona skala?
Zdecydowanie LB (1:24)


Pytania od Blue
1. Jaki jest Twój ulubiony zespół?
Zdecydowanie ,,Arctic Monkeys", kocham ich twórczość.
2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Bardzo lubię bordowy, czerwony i granatowy.
3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Hmm... Wiele piosenek lubię. Jedne z ulubionych to ,,When the Sun goes down'', ,,Arabella'', ,,Fireside'', ,, Mardy bum'', ,,I bet you look good on the dancefloor''. Wszystkie są piosenkami zespołu ,,Arctic Monkeys''. (Pomińmy fakt, że kocham prawie każdą piosenkę w ich wykonaniu xD)
4. Jaki jest Twój znienawidzony instrument?
Każdy instrument w jakiś sposób lubię, dlatego nie mam znienawidzonego. Z wszystkich instrumentów można stworzyć coś ciekawego, a to najważniejsze.
5. Jaki jest Twój ulubiony instrument?
Zdecydowanie gitara elektryczna.
6.Twoja podróż życia odbyłaby się do...?
Moja podróż życia odbyłaby się do Stanów Zjednoczonych (Wielki Kanion, Hawaje, Alaska...).


Pytanie  od Kavy
1. Ile masz modeli koni na półkach?
Aktualnie mam ponad 115 modeli (pewna nie jestem). Uważam, że jest to zdecydowanie za dużo, więc kolekcja będzie redukowana, aby zostawić troszkę miejsca dla ważniejszych i ładniejszych figurek.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Bardzo dziękuję za pytanka! W dzisiejszym wpisie to już wszystko. Następny post będzie recenzją dwóch koników z Papo. A no i bym zapomniała-Udanych wakacji wszystkim życzę!
Do zobaczenia ^^


     
        -  Wolfhorse Studio

Komentarze

  1. Bardzo ładne foty! Zazdroszczę klaczy fell =]
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie się czytało. Fotografie także przyjemne - no i masz, teraz mnie ciągnie nad morze :-P
    (E-mail dotarł. Na wszelki wypadek informuję Cię o tym w trzech miejscach X-D)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      Okej, to teraz pozostaje czekać na wyniki ^^
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję <3 Tak, pierwsza fotka (robiona koło Kościoła Mariackiego w Gdańsku) jest ciekawa, ponieważ było popołudnie, a w tyle były ciepłe światełka i to wszystko stworzyło fajny klimat^^
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. (Jejkuu przepraszam za usunięcie komentarza, ale zrobiłam to przypadkowo xD)

      Usuń
  4. Lubię takie posty, lubię mieć kontakt z ludźmi i coś o nich wiedzieć. Kocham Cię za to, że kochasz Małpki. <3 Pozdrawiam i liczę na więcej Q&A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Ja też lubię takie okazje do lepszego poznania danej osóbki, dlatego na Twoje Q&A również pytanka zadam ^^
      A Małpy to Małpy (ŁAŁxD) trudno ich nie pokochać
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz