Północna wyprawa

Hej Wszystkim!
Dziś chciałabym pokazać Wam zdjęcia z mojej wakacyjnej podróży, na którą zabrałam kilka modeli. Nasza wycieczka odbyła się do Hiszpanii, a dokładniej do północnej Hiszpanii, która jest naprawdę ciekawa i piękna.


-------------------------------------------------------------------

Na początku zrobiłam sesję w Santander, które podziwialiśmy i zwiedzaliśmy przez pierwsze dni.


Sekwana została obfotografowana przy małych skałkach na plaży. Bardzo podoba mi się kolor nieba w tle.





A tu widzimy Skauta, który chętnie zanurzał się w wodach napływających fal. Jakoś tak lubię tę fotkę^^


Ciąg dalszy skałek...

  







Skałkowe zakończenie i teraz czas na foty z klifu!



Na tych zdjęciach widać piękny kolor oceanu, który nadaje oryginalny klimat fotografiom. Jak widać Makao idealnie wpasował się w kolory fotek.


Tim również pozował na tle ,,błękitnych żywiołów''.





To zdjęcie jest naprawdę ciekawe i inne, jednak zamazany pysk powoduje, że wcale takie śliczne nie jest, trudno-na błędach się uczymy.


I Awatar, którego uwielbiam fotografować przez dynamiczną pozę i ciekawą maść^^





Ta fotka podoba mi się dlatego, że widać kontur konia, piękne tło, widzę w nim też głębsze przesłanie. Czuję, że koń na tej focie galopuje w jakieś inne miejsce, nie obchodzi go, że już znajduje się w niesamowitym ,,raju'', on szuka więcej, wie, że jest coś lepszego i jeszcze piękniejszego. Tak, uwielbiam filozofować...


To zdjęcie też lubię mimo braku oceanu, jest takie żywe, dla mnie też piękne.

----------------------------------------------------------------------------------


Na dziś to wszystko, mam nadzieję, że nie nudziliście się zdjęciami. Chciałam pokazać najlepsze, a było ich sporo, więc ciężko wybrać... To była wspaniała podróż z cudownymi widokami i przygodami.
Szkoda, że tak szybko minęła...



                        - Wolfhorse Studio




Komentarze

  1. Przepiękne fotki, szczególnie to z Awatarem :) Piękny ocean i faktycznie cudowny kolor nieba ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotki z oceanem są po prostu kosmicznie piękne! Nie lubię podróżować, ale... spędziłabym chwilę w takiej okolicy ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Palominiak wymiata na każdym zdjęciu i gasi inne modele. Cx Bardzo ładne, klimatyczne fotki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Palominiak był taką gwiazdą na sesji, bardzo przyjemnie ,,uchwytywało" mi się go w obiektywie^^ I dzięki za miłe słowa ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz