Pani Jesień

Hej Wszystkim!
Nawet nie wiecie jak bardzo cieszę się, że nareszcie znalazłam czas na nowy wpis. W mojej głowie kłębią się pomysły, jednak szkoła i inne obowiązki dają o sobie coraz bardziej znać.
Pewnie jesteście ciekawi o czym dzisiaj pogadam, a więc:
1. Nowy koniuch (którego już od dłuższego czasu chcę Wam pokazać).
2. Nowa derka dla LB i kantar dla Trada-były odskocznią od robienia rzędu, który również pokażę, ale w osobnym wpisie.



A tak na marginesie-jesień to jedna z uwielbianych przeze mnie pór roku i chyba na każdej jesiennej sesji będę robić zdjęcia samym liściom, uwielbiam te ich kolory i kształty...

-------------------------------------------------------------------------------------

Klacz Pełnej Krwi Angielskiej firmy Schleich o numerze 13855


Tak, dokładnie dziś mały opisik Schleicha. Nie lubię opisywać koni, które są ,,częste'' i dostępne w każdym Smyku, jednak ta klacz jest naprawdę... piękna!


Jedyne co bardziej denerwuje mnie w tej figurce to tylnia, lewa noga, taka długa, prosta sztywna i nienaturalna-mocno udziwnia model.
Klacz ma cudowną, kasztanowatą maść. Niestety zdjęcia średnio oddają jej kolor, który po prostu uwielbiam.


Malowanie jest bardzo dokładne (no może z wyjątkiem grzywy), na kopytach mamy strzałki i zaznaczone podkowy. Na nogach niestety nie ma kasztanów.


Na pysiu widzimy dużą odmiankę, chrapy ładnie się świecą, a oczy są typowo ,,Schleichorowe''.


Zapomniałam dodać, że owa klaczka nazywa się Swawola (na cześć kobyłki z obozu).





Bardzo odpowiada mi odcień gumeczek i rodzaj splotu, to jeden z nielicznych modeli Schleicha, u których podoba mi się ,,akcja gumki'' xd.


Ogonek jest zwykły, wygląda na to, że wiatr delikatnie nim powiewa.


A tutaj średni fokus, lecz ciekawe światło...


Ogólnie rzecz biorąc-klacz ma sporo cech nowych Schleichów, jednak jej malowanie, sportowe proporcje i odcień gumek pasują i trafiają idealnie w mój gust.
 Liczę, że fotki ładnie oddają jej wygląd, choć na żywo (i tu musicie wierzyć mi na słowo) jest jeszcze ładniejsza, a maść ma ciemniejszy i ciekawszy odcień.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Na zakończenie pochwalę się ostatnimi wyrobami lata (nie licząc rzędu, który pokażę niedługo).


---

Oto komplet Spartana, z którego jestem szalenie dumna.


Derka jest zrobiona z pikowanego materiału, który zakupiłam niedawno na Monocerusie, sprawdza się świetnie!
Lamówka jest jak zawsze z muliny, paski od zapięć zrobiłam ze wstążki, futerko na kłębie z filcu, a same zapięcia z drutu.


Derka jest profilowana, jednak nie widać tego zbyt mocno.





Kantar zrobiłam ze wstążki i jest regulowany klasycznie na potylicy, oczywiście kolorem pasuje do lamówki derki.


----

Teraz czas na kantarek dla........ Snowa!


Musiałam skleić coś z tej pięknej wstążki, a do siwusa ten odcień pasuje idealnie.


Kantar jest zrobiony ze wstążki rypsowej i srebrnych okuć, pod nachrapnikiem zrobiłam też filcowe futerko.


------------------------------------------------------------------------------------------------


A więc na dziś byłoby to wszystko, czekam na Wasze opinie na temat akcesoriów, no i oczywiście samej Swawoli.
Mam nadzieję, że jakoś będę radziła sobie z godzeniem szkoły i bloga... Trzymam kciuki za Was w szkolnych ławkach, no i nie pozwólmy umierać blogom!
Jesteśmy wolni, nie zapominajmy o tym.




                  - Wolfhorse Studio


Komentarze

  1. Zestaw na schleicha wymiata! Taki schludny, dopasowany, stonowany... wstążka to ta 1,5mm z monocerusa? Wygląda świetnie!
    Podoba mi się też kantarek Snowa, ten model to chyba we wszystkim wygląda dobrze :-P
    Co do dziwacznej nogi Swawoli, nie wiem czemu, ale wyobraziłam sobie kulę u nogi. Zdecydowanie powinnam iść spać X-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki <3 Tak, wstążka, z której zrobiłam Schleichowy kantar to ta cieniutka-ok.1,5 mm szerokości.
      Haha w sumie ta noga rzeczywiście troszkę tak wygląda, zawsze musi być w tym Schleichu ,,to coś" dziwnego.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się światło i tło na zdjęciach. Z akcesoriów do gustu najbardziej przypadła mi derka (chociaż kantary też niczego sobie), śliczna jest.
    A jakie modele uznajesz za nie-czyste? C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję <3
      Co do pytania, to może trochę mało trafnie nazwałam te modele, ale chodzi mi o to, że niektóre można kupić w wielu Smykach, Rossmanach, sporo kolekcjonerów ma je w kolekcjach i jest sporo recenzji na ich temat. Wolę pokazywać Wam figurki, których zdjęcia ciężko znaleźć u innych, a przez to stają się jakby ,, rzadkie" ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Mam tą klacz,tyle, że w innym malowaniu i w sumie nawet ją lubię. Ale jej zdecydowanym minusem jest ta tylna noga. Przepiękny komplet! Aż chce sie zamawiać materiał pikowany x) Kantar też niczego sobie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta klacz to jedna z moich zachcianek, ale po wysłuchiwaniu o tym, że schleichy się staczają i w ogóle są ble, jakoś mi zbrzydła chęć jej posiadania (w głębi serca czułam, że jednak nie, ale jak to zwierzę stadne, podążałam właśnie za nim i zrezygnowałam z zakupu). Teraz zobaczyłam Twój post i w całe nie ukazuje on klaczki w złym świetle, więc czemu nie? Akcesy piękne, podobnie jak kolorystyka. Pozdrawiam i wysyłam energię do dalszego działania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Ja również mam tak z figurkami Schleicha, inni mowią ,,nie" to ja też źle się nastawię, a przecież każdemu podoba się coś innego. Tak naprawdę kupiłam ją tylko dlatego, że zobaczyłam na żywo i baaaardzo mi się spodobała, inaczej wciąż byłabym do niej średnio nastawiona ;)

      Usuń
  5. Wszystkie akcesoria są estetycznie wykonane i kolorystyka też jest bardzo ładnie dobrana, ale na przyszłość u Traditional'ów nie rób tak długich pasków policzkowych, troszkę będą krótsze i będzie cudnie i realistycznie. Co do opisu... Bardzo mi się podobał :). Akurat się przydał, bo mam kupić ją mojej koleżance na urodziny ;).

    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :).
    Zapraszam również na mojego bloga: https://stajnia-pegaz-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki <3 Następnym razem to poprawię ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz