Konkurs na 2 rocznicę bloga i udana sesja na plaży...

Hej Wszystkim!
Dziś chciałabym pokazać Wam fotki prosto znad morza ;)  Mam nadzieję, że porządnie się im przyjrzycie, pracy podczas sesji było naprawdę sporo...

Pragnę też ogłosić konkurs!



----------

Pozwólcie, że zasady konkursu będą przedstawiane na przemian ze zdjęciami.



Konkurs jest swego rodzaju niespodzianką na 2 urodziny bloga. Nie ukrywam, że ten pomysł chodził mi po głowie już od bardzo dawna, jednak sporo czasu zajęło mi wybranie nagrody i wymyślenie tematu pracy konkursowej.


(Niestety aparat nie wyostrzył pyska i zdjęcie nie jest udane, jednak za tę pianę musiała je wstawić xd)



Bardzo nie lubię losowych rozdań, nie mają dla mnie większego sensu. Uważam, że nagroda powinna być zwieńczeniem czyjejś pracy, a nie przypadkową zdobyczą.


Temat pracy konkursowej:

Czy warto mieć w życiu pasję?



Forma pracy jest całkowicie dowolna. Może być to filmik, zdjęcie, tekst, rysunek...
Chcę, aby było jak najbardziej kreatywnie ;)



Odpowiedzcie na pytanie jak chcecie. Praca nie musi być związana z końmi, czy modelami.



Mam nadzieję, że temat Wam odpowiada, jeśli macie wątpliwości, co do samej pracy to oczywiście piszcie.



Nagroda to mała niespodzianka. Zdradzę, że są to 2 nowiutkie i oryginalne figurki.
Jedna z nich jest koniem, druga to inny zwierzak. Oprócz figurek dorzucę też mały drobiazg od siebie ^^
Wysyłka paczki za granicę nie wchodzi w grę.
Zwycięzca będzie tylko jeden.


Oprócz wykonania pracy trzeba:
1. Obserwować mój profil na Instagramie (_wolfhorsestudio_) i polubić każde zdjęcie.
2. Oznaczyć 3 osoby pod konkursowym postem na Instagramie i udostępnić dany post na własnym instastory z oznaczeniem mojego profilu.

 W przypadku, gdy ktoś nie posiada Instagrama nie musi wykonywać podanych czynności. Niech taki uczestnik da mi o tym wcześniej znać ;)



Prace możecie wysyłać mi na priv na Instagramie, który podałam wyżej lub na poczcie elektronicznej - wolfhorsestudio@gmail.com



Prace wysyłajcie do 22 sierpnia 2020 roku.



Wyniki zostaną ogłoszone 27 sierpnia 2020 roku.


Mam nadzieję, że potraktujecie to jako swego rodzaju zabawę ^^



Myślę, że o najważniejszym powiedziałam, jeśli macie inne wątpliwości to piszcie ;D



Teraz czas na pokazanie reszty zdjęć...



Na fotce powyżej bardzo podoba mi się sam kadr i lekko wzburzona woda.



Jak widać większość zdjęć jest ciemna i chłodna.
Nie ukrywam, że bardzo mi się to spodobało, a co Wy  myślicie o takim klimacie?






Girona bardzo ładnie pozowała przy zachodzącym Słońcu.












---

Na koniec chciałabym pokazać kilka bardziej słonecznych zdjęć:









Maść Ardena lekko zlewa się z kolorem piasku i chyba za to lubię tę fotkę ^^

------------------


Na dziś byłoby to wszystko. Mam nadzieję, że w konkursie weźmie udział jak najwięcej osób, liczę też na ciekawe prace ^^
Powodzenia i do zobaczenia niedługo (tym razem już naprawdę obiecuję, że następny post będzie o mojej papudze...)!


                      - Wolfhorse Studio


Komentarze

  1. Konkurs bardzo ciekawy, już nie mogę się doczekać, aż wyślę do Ciebie moją pracę! Warunki wszystkie już spełniłam, bo wolę mieć pewność, że to zrobiłam i nic nie przeoczyłam. A zdjęcia cudowne, szczególnie te, gdzie woda jako tło jest rozmyta :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      Trzymam kciuki i również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Fotki są śliczne ;) Zwłaszcza te z andaluzem. Pomysł na konkurs super, ale ja raczej nie wystartuję, bo nie mam instagrama xD
    Pozdrawiam,
    Riley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi <3 Brak Instagrama nie stanowi dla mnie problemu. Mam już jedną osobę bez Instagrama, która bierze udział. Sama praca o pasji wystarczy ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zdjęcia przepiękne :D.
    Ja raczej nie wezmę udziału w konkursie, bo u mnie raczej jakakolwiek wysyłka nie wchodziła w grę (nie sugeruję, że bym w ogóle wygrała!) :/. Ale życzę za to powodzenia innym :D.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i orginalny pomysł na konkurs - muszę wziąć się do roboty i coś wymyśleć!:D Dałaś nie łatwe zadanie, ale lubię takie rzeczy:)
    Zdjęcia które przedstawiłaś w poście są PRZEPIĘKNE! Bardzo mi się podobają, mają niesamowity klimacik *0*.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Andaluz niesamowicie wyszedł na tle morza. ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia są niesamowite! Urzekły mnie odblaski w morzu, a andaluz spisał się na medal. Wyszedł ładniej niż mogłabym się po nim spodziewać. Ogółem wszystkie są śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz