Nazgul, czyli Upiór Pierścienia

Hej Wszystkim!
Rok temu pisałam opowiadanie, dwa lata temu zrobiłam coś w stylu przedstawiania miniaturowych kostiumów... 
W tym roku spróbowałam swoich sił w tworzeniu postaci z ,, Władcy Pierścieni''.
Razem z moim Nazgulem postaramy się wprowadzić Was w Halloweenowy nastrój.
 
 

------

Może zacznę od tego kim w ogóle są Nazgule:


Źródło - https://www.deviantart.com/istrandar/art/The-Nazgul-822732313

Nazgul to postać z cudownej trylogii Tolkiena pt. ,,Władca Pierścieni''. Myślę, że wszyscy tę serię kojarzą, a jeśli chcielibyście przeczytać - warto ;)
W wakacje, gdy czytałam pierwszą część niezwykle zaintrygowała mnie postać Czarnego Jeźdźca, który jak nietrudno się domyślić był bohaterem złym. 
Czarni Jeźdcy ( jest ich dziewięciu) są najokrutniejszymi sługami Saurona i robią wszystko, aby zdobyć tytułowy pierścień.


Źródło-https://pl.pinterest.com/pin/184718022188555101/?autologin=true

Pod ciemnym płaszczem nie zobaczymy człowieka, a raczej ducha. Ducha, którym całkowicie zawładnął Sauron - Władca Cienia.


Źródło-https://www.quora.com/What-would-happen-to-the-Nazgul-if-they-stopped-wearing-their-rings

Niezwykle zaintrygował mnie fakt, że konie Nazguli są równie okrutne i niebezpieczne, a w dodatku bardzo odważne. Cudownie mroczne połączenie, które zainspirowało mnie do stworzenia jednego z ciekawszych projektów w moim dorobku.

----


A więc oto moja interpretacja Nazgula w skali 1:24. Robienie zdjęć tak ciemnych postaci o tak późnej porze nie było łatwe, jednak myślę, że efekt końcowy wyszedł nieźle. Zorro świetnie spisał się w roli modela i aktora.



 ---

Czas na dokładniejsze pokazanie sprzętu dla konia...


 Mocno inspirowałam się osprzętem rycerskim, dlatego m.in. postanowiłam zrobić inny rodzaj wodzy.

 
Wędzidło to coś w stylu hackamore, które łączy się ze złotym łańcuszkiem.
 

Nie będę opisywać błędów, bo z daleka widać, iż jestem amatorem. Mimo wszystko, gdy patrzę na tę pracę po prostu się uśmiecham. Lubię ten projekt.
 

Siodło było jednym, wielkim eksperymentem. Ma masę niedociągnięć, choć niewątpliwie jest bardzo oryginalne ;)


Pod siodłem znajduje się gruby filcowy koc, w końcu w krainie Śródziemia nie kupimy najnowszego Eskadrona x)
 

---

Teraz kilka fotek jeźdźca, który powstał z lalki Lego Belville. Chyba nikt z producentów nie spodziewał się, że zabawkę spotka taki los...
 

Szatę szyłam sama i wierzcie lub nie - robienie kaptura wcale nie należy do banalnych rzeczy.  
Obejrzałam kilka poradników i metodą prób oraz błędów stworzyłam ciemny płaszcz okrywający naszego Upiora. 
Trzeba przyznać, że dało mi to ogrom frajdy.


Lalka jest pomalowana na czarno i myślę, że wygląda bardzo creepy.
 

Jak widać bardzo dużo eksperymentowałam ze światłem. Podoba mi się taka różnorodność^^
 

---


Technicznie zdjęcia nie są dobre, ale klimat mają cudowny... 





 
 




---

Nazgul na szczęście nie wystraszył mojego stadka, więc inne konie też załapały się na kilka fotek ;)



 








---


Mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał. Koniecznie napiszcie,
 co myślicie o mojej interpretacji Upiora ^^
Życzę Wszystkim udanego Halloween i do zobaczenia!




                      
                                       - Wolfhorse Studio





Komentarze

  1. Piękny i bardzo pomysłowy kostium! A zdjęcia to w ogóle petarda! Ja nic nie przygotowałam na bloga z powodu moich problemów z bloggerem :(, ale pojawiły się nowe zdjęcia na instagramie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rety, strój świetny! Ja też jestem amatorką w tych sprawach, więc życzę Tobie i sobie powodzenia w dalszym robieniu takich rzeczy ;).
    Zdjęcia też genialne, rzeczywiście Halloweenowy klimat!
    Ja sama zorganizowałam mini-zabawę na Halloween na blogu, bo w sumie na nic innego nie wpadłam… Ale też mam swój mały strój na Halloween…
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł ze strojem Upiora jest naprawdę kozacki ;). Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają, bo uwielbiam takie zdjęcia, w których czuć ten mroczny klimat. Ja też myślałam, żeby zrobić jakiś fajny strój, ale niestety przez spędzanie ok. 10 godz. przed laptopem przez nauczanie zdalne, to szczerze mam już wszystkiego dosyć... No cóż, może to jakoś przeżyję :|.
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam ten ból, też nie przepadam za zdalnym nauczaniem ;(
      Bardzo dziękuję za miłe słowa <33

      Usuń
  4. To ja, od Koniuszków, tylko chyba mnie nie zalogowało x)
    Już wracam do regularnego czytania hahah. Przepraszam za nieobecność:)
    Powiem szczerze, że jestem zachwycona tymi zdjęciami ale także sprzątem, który prezentują konie:D Super klimat, aż żałuje, że mi w tym roku nie udało się nic przygotować:/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co przepraszać, cieszę się, że wpis się spodobał ^^

      Usuń
  5. Cudo! Osobiście nie jestem fanką filmów, więc jakoś nie ciągnie mnie do książek, ale zawsze mnie fascynował klimat tego świata. Wszystko jest tak magiczne! I wielkie brawa dla Ciebie, bo stworzyłaś część tamtejszego świata u siebie. Bardzo podoba mi się siodło, mimo że jest wymyśle, wygląda dobrze, poprawnie. Wszystko ze sobą współgra, no nie mam już co pisać więcej. Klimat, jak zwykle na najwyższym poziomie, bardzo lubię Twoje fotografie, nawet, jeśli mają ciemną kolorystykę, czuję, że bije od nich ciepło.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Bardzo pomysłowy i klimatyczny zestaw ;) Zdjęcia też niezwykle nastrojowe, a sam wpis bardzo oryginalny i ciekawy... zwłaszcza, gdy lubi się Tolkienowską Trylogię ;) Aż chciałoby się więcej takich ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazgul zawsze raczej mnie przerażał, a e inspirował, ale bardzo podoba mi się ten pomysł.
    Co do samego zestawu, to fakt, widać niedociągnięcia, ale bardzo lubię takie siodełka, wiem że ten typ się przyjemnie trzyma w dłoni c; Do tego to akurat wygląda bardzo estetycznie. Podobają mi się również wodze, sama posluguję się nożyczkami gorzej od dziecka z podstawówki, więc te równe trójkąciki są dla mnie namiastką cudu. O, i uwielbiam pierwszą z ,,innych" fotek, jest taka klimatyczna :3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz