Grudzień




Hej Wszystkim!
Dawno mnie tu nie było... Miałam chwilowy brak weny no wiecie jak to jest. Bycie produktywnym nie jest łatwe, jednak dzisiejszy śnieg zachęcił mnie do pójścia na sesję ^^
Zapraszam Was na zwykły uptade - pomimo braku aktywności na blogu, zdjęć nazbierało się całkiem sporo.



---

Zacznę od pokazania dzisiejszych fotek Snowka...



Uwielbiam padający w tle śnieg, pogoda była po prostu idealna.






Powyższa fotka jest prześwietlona, ale jakoś tak spodobał mi się ostateczny efekt.
Snow jest prawdziwym królem zimy, a zdjęcie świetnie to podkreśla.








Nie ukrywam - jestem dumna. To chyba jedna z lepszych sesji Trada, jakie kiedykolwiek zrobiłam.

---

Oprócz samotnego spaceru Snowa, postanowiłam zrobić małą fotorelację z terenu Niny oraz Lidki.


Lidka wsiadła na swojego Makao, a Nina postanowiła sprawdzić jak w terenie zachowa się Sagar.
Sagara jeszcze nie widzieliście, ponieważ przyjechał do nas stosunkowo niedawno.
Jest to 9-letni ogier rasy Appalossa - bardzo miły rekreant, który w terenie umie pokazać rogi...


Dziewczyny świetnie się bawiły ^^








Słodziaki <33


---


Oprócz terenów - Agnieszka i Nina wzięły niedawno udział w zawodach organizowanych przez Blue.
Aga startowała na Abakusie, czyli swoim podstawowym koniu.
Udało im się zająć drugie miejce!
(Dokładniejszy opis tutaj - Zawody )








Nina postanowiła wystartować na Silverze i w kategorii dla koni młodszych również zajęła drugie miejsce!
Z obu par jestem niezwykle dumna^^






Chciałabym też zaznaczyć, że zawody zostały przeprowadzone wzorcowo.
Zarówno konie, jak i jeźdźcy czuli się niezwykle komfortowo.





---





Na dziś byłoby to wszystko, mam nadzieję, że fotki przypadły Wam do gustu.
Stęskniłam się już za tą naszą ,,blogosferą'', dlatego cieszę się, że publikuje tu ten wpis^^
Do zobaczenia niedługo!



      - Wolfhorse Studio



Komentarze

  1. Fajnie widzieć, że nowy post tu jest! :D
    Zdjęcia przepiękne, szczerze… nie spodziewałam się, że można modelom zrobić tak piękne zdjęcia. Niby plastiki, a jednak… cudowne, po prostu <3
    Pozdrawiam ciepło w te ziimneee dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurdee nawet to prześwietlone zdjęcie dobrze u Ciebie wygląda! Moje są, jak blask księżyca w pochmurną noc. Bardzo się cieszę, że w końcu coś napisałaś. Wiem, jak to jest z brakiem weny, ale pamiętaj, że nie zawsze musisz pisać o konikach! :D Jeszcze raz dziękuję za udział w zawodach i gratuluję! <3
    Ciepłe pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Snowman idealnie pasuje do tego otoczenia, ogółem fajne zdjęcia. I ten śnieg w tle <3 Swoją drogą chciałam powiedzieć, że bardzo podobają mi się zdjęcia do zawodów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, zazdroszczę, że było u Ciebie tyle śniegu :P U mnie napadało może milimetr i to tylko w kilku miejscach więc nie było go następnego dnia :( Śliczne te fotki, co do jednej!
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze Cię widzieć! Każdego łapie czasem brak weny i najlepsze co można zrobić to dać sobie siana... żeby wrócić z przytupem ;-)
    Bardzo przyjemne zdjęcia Snowa, nie spodziewałam się że biel i ciemna zieleń wyglądają razem tam dobrze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz